Calea Sagului nr. 142, 300517 Timisoara
0256 216946

Service si asistenta

Service si asistenta

SERVICE ŞI ASISTENŢĂ MITSUBISHI

Autovehiculele noastre se numără printre cele mai bine construite şi fiabile de pe piaţă, însă dorim să ne asigurăm că sunteţi acoperit când se întâmplă totuşi ceva. De aceea vă punem la dispoziţie o echipă de asistenţă post-vânzare de primă clasă, precum şi asistenţă de service şi în trafic în toată Europa la fel de bună ca cea oferită de dealerul dumneavoastră local.

ASISTENŢĂ RUTIERĂ ÎN TRAFIC

Statisticile privind fiabilitatea autovehiculelor Mitsubishi sunt impresionante, însă în cazul în care aveţi vreodată nevoie de asistenţă în caz de defecţiune, accident, furt sau vandalism - oriunde v-aţi afla, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, nu trebuie decât să sunaţi la numărul de pe card (vezi aici detalii despre Card) şi vă vom sări în ajutor.
Veţi fi acoperit de Pachetul de asistenţă Mitsubishi Motors (MAP) pe toată perioada de garanţie.

Printre beneficiile pachetului MAP se numără următoarele:

  • Asistenţă rutieră de bază în trafic şi acasă
  • Remorcare până la cel mai apropiat Atelier de service autorizat Mitsubishi Motors
  • Depozitare sau parcare în cazul în care apare o defecţiune în afara orelor de program, iar autovehiculul necesită remorcare până la un Atelier de service autorizat Mitsubishi Motors
  • Transmitere de mesaje urgente la familie, prieteni sau colegi de serviciu
  • Serviciu de informaţii cu sfaturi tehnice de bază la cerere
  • Trimiteri la jurişti şi medici pentru asistenţă specializată

În cazul în care autovehiculul dumneavoastră nu poate fi reparat pe loc, va fi tractat până la unul dintre cele peste 2500 de Ateliere de service autorizate Mitsubishi Motors din 30 de ţări din întreaga Europă.

Transport alternativ sau hotel- ce preferaţi?
Dacă autovehiculul dumneavoastră nu poate fi reparat în aceeaşi zi, Pachetul de asistenţă Mitsubishi Motors vă oferă o varietate întreagă de opţiuni. Dacă vă aflaţi la o distanţă mai mică de 50km de casă, vă vom duce pe dumneavoastră şi pe pasagerii dumneavoastră înapoi şi vă vom oferi o maşină înlocuitoare timp de două zile lucrătoare. Dacă vă aflaţi la o distanţă mai mare de 50km de casă, vi se va oferi cazare pentru cel mult patru nopţi sau o maşină înlocuitoare pentru cel mult cinci zile lucrătoare.

Asistenţă gratuită timp de trei ani acasă şi în trafic
Când cumpăraţi noul dumneavoastră Mitsubishi, veţi primi Asistenţă gratuită acasă sau în trafic peste tot în Europa timp de trei ani cu pachetul MAP (Mitsubishi Assistance Package). Acesta este valabil în peste 30 de ţări, astfel încât mobilitatea vă este garantată, chiar şi când călătoriţi peste hotare în vacanţă sau în interes de afaceri în întreaga Europă. Dacă vă aflaţi la o distanţă mai mică de 50km de casă, vă vom duce pe dumneavoastră şi pe pasagerii dumneavoastră înapoi şi vă vom oferi o maşină înlocuitoare timp de două zile lucrătoare. Dacă vă aflaţi la o distanţă mai mare de 50km de casă, iar autovehiculul dumneavoastră nu poate fi reparat în aceeaşi zi, vi se va oferi cazare pentru cel mult patru nopţi, o altă modalitate de transport sau o maşină înlocuitoare pentru cel mult cinci zile lucrătoare.

Vă rugăm să consultaţi Atelierul nostru de service autorizat Mitsubishi Motors pentru mai multe detalii legate de MAP.

MAP este disponibil la numarul de telefon 021.322.50.21, 24 h din 24 h, 7 zile pe săptămână şi îţi oferă servicii rapide şi eficiente, create pentru a face faţă oricărei situaţii. MAP este un serviciu disponibil în permanenţă pe întreg teritoriul Europei.

MAP acordă asistenţă proprietarilor de automobile Mitsubishi în următoarele situaţii:

  • defecţiune electrică sau mecanică;
  • accident rutier;
  • probleme legate de combustibil (lipsă de combustibil, combustibil greşit, combustibil contaminat);
  • probleme legate de chei (pierdere, rupere, chei rămase în maşină);
  • probleme legate de pneuri (tăietură, vandalism, valvă ruptă);
  • tentativă de furt care determină imobilizarea automobilului;
  • furt al maşinii.

MAP oferă posesorilor de Mitsubishi soluţii pentru continuarea călătoriei fără neplăceri şi fără prea multă pierdere de timp.
De asemenea, de serviciile MAP beneficiază toţi pasagerii aflaţi în maşină în momentul producerii evenimentului care a determinat imobilizarea autoturismului.

CONDIŢII DE GARANŢIE

Dorim să vă bucuraţi de noul Mitsubishi, de aceea am folosit experienţa noastră acumulată după mulţi ani de activitate şi tehnologii sofisticate de ultimă oră pentru a ne asigura că nimic nu vă strică buna dispoziţie. Sperăm că nu veţi avea niciodată nevoie să folosiţi garanţia noastră, însă pentru a vă asigura liniştea deplină, ne-am asigurat că garanţia noastră Mitsubishi completă este la fel de fiabilă ca şi excelenta reputaţie a autovehiculelor noastre.

Maşina dumneavoastră Mitsubishi a fost construită din cele mai rezistente materiale şi concepută cu precizie şi pricepere. Ne testăm autovehiculele în cele mai dure condiţii climatice din lume înainte de a intra în producţie. Apoi, fiecare autovehicul nou trece prin cele mai avansate metode de control al calităţii la fabrică, pentru a ne asigura că va funcţiona mulţi ani fără probleme.
Acoperire garanţie 5 ani sau 150.000 km.

Durata acoperirii
Noile maşini Mitsubishi beneficiază de o garanţie de 60 luni: primele 24 luni cu kilometraj nelimitat, restul cu o limită de 150.000 km , depinde care are loc mai întâi, după data de începere a garanţiei indicate în Cartea de service.

Următoarele piese sunt excluse din garanția de 5 ani și beneficiază de o acoperire a perioadei de garanție de 3 ani (primii 2 ani fără limită de kilometri / în al 3-lea an cu limita la 150.000 km) în funcție de care condiție se îndeplinește prima:

  • Bateria de 12V
  • Senzor oxygen (toate modelele).
  • Ventilator condensor (doar Pajero si L200)
  • Injector, bujii incandescente (doar pentru motoarele diesel)

Piese şi accesorii
Piesele originale au garanţie doi ani. Toate "piesele originale" Mitsubishi. "Piesele de schimb originale" şi "Accesoriile originale" sunt protejate de o garanţie de doi ani, indiferent de numărul de kilometri parcurşi, de la data montării lor pe autovehicul. Tot ce trebuie să faceţi este să arătaţi factura de achiziţie sau montaj, iar noi vom avea grijă de restul. Garanţia dumneavoastră va acoperi nu numai defectele de fabricaţie ale piesei, ci şi alte piese ce au fost eventual deteriorate în cazul improbabil al defectării sale. Vă rugăm să contactaţi Atelierul de service sau Dealerul autorizat Mitsubishi din apropierea dumneavoastră pentru mai multe detalii.

Garanţie de până la 12 ani pentru perforare prin coroziune
Mitsubishi este atât de încrezătoare în regimul de protecţie al metalelor folosite la construcţia maşinii dumneavoastră încât oferă un program de Garanţie pentru perforare prin coroziune între 6 şi 12 ani, în funcţie de model. Acest program acoperă perforarea prin coroziune (găurire prin ruginire) pornind din interiorul carcasei sau orice defect de materiale sau manoperă în perioada de garanţie - indiferent de kilometraj - încă de la începutul garanţiei. În cazul improbabil în care se întâmplă acest lucru, orice Atelier de service autorizat Mitsubishi va repara sau înlocui gratuit partea de carcasă perforată. 

Conduceţi în străinătate? Sunteţi în continuare acoperit
Aveţi dreptul să solicitaţi reparaţii în perioada de garanţie de la orice Atelier de service autorizat Mitsubishi din orice ţară enumerată în Extinderea Teritorială, pe care o puteţi găsi în Cartea de Service Pan-european. Veţi avea nevoie de Vizele de Întreţinere Pan-europeană pentru ca tehnicianul să completeze cererea în numele dumneavoastră. Aşa că nu uitaţi să luaţi acest document în autovehicul înainte de a porni la drum.

Meniu

Contact

RMB Casa Auto Timisoara S.R.L.
Calea Sagului nr. 142
300517 Timisoara
Telefon: 0256 216946
Nr. Reg. Comertului: J35/3857/1994
C.U.I./C.I.F.: RO6724860